esmaspäev, 8. oktoober 2012

SK võistlus Tartus

7.10.12 osalesin Maiaga Tartus URANi korraldatud Sõnakuulelikkuse võistlusel. Kohtunikuks Taimi Leib.
Tulemuseks I järk, 180,5 punktiga ja I koht AVA klassis. Kokku osales AVA klassis 3 koera.

Kuna tulemuste lehte ei saanud, siis kahjuks ei teagi, mille eest, mis punkte anti aga seda ma tean, et püsilamamine ja kõrvalkõnd olid kumbki 9 punkti.
Maiaga jäin tegelikult päris rahule, vähemalt oli tal tuju hea ja kõik elemendid said tehtud. Juurdetulemisel oli küll väike segadus, kuna peale peatumist läks Maia koonust nuusutama aga tundub, et selle eest nulli ei antud :) Vähemalt saime kiita väga hea peatumise eest :)

Ma olin koguaeg väga kahtlev, kas üldse minna Tartu võistlusele või mitte, samas ma pole Tartus kunagi võistelnud ja seega tundus jälle huvitav. Nüüd olen tegelt rahul, et otsustasin ikka minna, kuna arvatavasti oktoobri lõpus on Maial jooksukas ja sel juhul jääb TAKO võistlusel osalemata.
Aga nüüd ainult üks I järk veel ja olemegi Võitja klassis, uskumatu :)


Nii palju auhindu vist ei olegi varem korraga saanud :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar