esmaspäev, 26. märts 2018

Coccy päästeeksam

24.03 toimus rahvuslik IPO-R RH FL eksam, kohtunikeks olid Monika Rusing ja Margot Luukas.
Ma olin juba mõnda aega mõelnud, et võiks Coccyga E taseme eksamit proovida ja vaadata, mida me siis juba oskame või mitte ning nii saigi ta kirja pandud.
E tasemel osales 5 koera ja meie tulemuseks oli 98p metsas ning 90p kuulekuses, seega saigi E taseme eksam sooritatud hindele väga hea, 188p.
Olen väga rahul metsa otsinguga, Coccy oli väga tubli ja kõik tuli hästi välja, kuulekuses oleks tahtnud, et paremini oleks läinud, kuna Coccy oli väga hajevil. Muidu tuli kõik välja aga kõrvalkõnd oli minu jaoks väga kehva, kuna Coccy siiani võistlustel kõrvalkõndi alati hästi teinud. On kaks varianti, miks seekord see just kehva oli, nii et tuleb kindlaks teha nüüd, kumb täpselt põhjuseks oli ja edasi ainult paremini :D
Kuna see kuulekuse osa jäi mind ikka kripeldama, siis ma vaatasin tulemusi ja tegelt oli Coccyl ju kõige parem tulemus ja kui üldse statistikat vaadata, siis 188p on ikka väga kõrge tulemus kokku. Seega nüüd ma tunnen, et tegelt võib ikka rahule jääda küll :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar