teisipäev, 29. aprill 2014

Meil on külaline

Laupäeva hommikul tuli mulle hoiule saksa pinšer Niki. Kuna hommik algas kohe Dea kaitsetrenniga, siis võtsin Niki ka kaasa, et ta üksi kodus ei peaks olema ja kuna trenn läks pikalt, siis ei jõudnud enam kodust läbi Maiat võtma, vaid läksime jalutama Dea ja Nikiga, jalutuskaaslaseks Yavor. Niki oli väga tubli, suuri koeri ei karda, jookseb ja mängib nendega hea meelega. Veel meeldib mulle tema juures see, et ta reageerib väga hästi oma nimele, nii kui kutsuda, kohe tuleb.
Tänaval jalutada on ka temaga väga hea, harjutasin talle sisse, et kui keegi koeraga vastu tuleb, hakkab Niki mulle kõrvalkõndi pakkuma, väga hästi tuleb välja :)
Üldse mulle tundub, et saksa pinšer on lahe tõug, ma arvan, et selline koer võiks mul kunagi täitsa olla :P


 Oja ääres jalutamas käies mõtlesin, et huvipärast viskan pulga vette ja tuli välja, et kui enne Niki jalgupidi vette ei läinud, siis pulga järgi ta lausa hüppas vette ja sellised hullutuurid tulid peale :)





 Nii nagu mind ka hoiatati, nii ongi, igasugune toidulõhn on jube huvitav ja kõik kohad uuritakse järgi ega kusagil midagi saadaval pole.





2 kommentaari:

  1. No ma ju räägin, et on lahe, panen su kutsikajärjekorda? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui kunagi tekib mingi selline hetk ja võimalus saada väga hea pinšer, siis oleksin kindlasti huvitatud :P

      Kustuta