pühapäev, 20. juuli 2014

Näitus Põlvas

Reede õhtul peale kaitse- ja näitusetrenni sõitsin suvilasse, et ei peaks laupäeva hommikul nii vara ärkama ja oleks lühem maa Põlva näitusele minna.
Kohal plaanisin olla kell 10 aga jõudsin veidi hiljem, õnneks oli ringi ääres ruumi, et telk püsti panna ja koerad sisse kolida. 
Corsosid hindas Dubravka Reicher Horvaatiast.
Esimesena läksin ringi Derbyga, kes osales avaklassis ning oli ainuke isane. Kohtunik mõtles päris kaua enne kui oma otsuse tegi, vaatas mitu korda hambaid ja siis andis meile vajaliku serdi, jeee!
Järgmisena läksin ringi Maiaga, tema tulemuseks SP1, SK tšempionklassis ning kokkuvõttes parim emane 2. Kui kohtunik emaseid järjestas, siis ma juba vaatasin, et huvitav, miks minu käest ei küsita, kas ma serti tahan, vaid küsiti koeralt, kes oli parim emane 3 aga ma ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuna kutsuti juba isane koer ringi tõu parima valikule ja pidin koeri vahetama. Pärast kui kirjelduslehte vaatasin, siis nägin, et Maial oli kirjas PE3, kuigi ringis ju kohtunik ilusti näitas, kes mis kohal ja me panime ennast järjekorda ka aga ringikorraldaja ajas lihtsalt sassi midagi järelikult.
 Ega mul vahet ei ole ka, kas Maia on PE2 või PE3 aga no põhimõtte asi ju ikkagi :D Ise olin loll, et kohe ei pööranud sellele tähelepanu ja no ma olin esimene ka kes ringist lahkus, kuna läksin kiiruga Derby järgi.
Ja kusjuures kui ma nüüd kennelliidu lehelt näituse tulemusi vaatasin, siis seal ei ole üldse Maiat kirjas, nagu poleks osalenudki. 

Ja Derby lõpptulemuseks oli VSP, TP oli emane juunior Corso Dei Amici Aurita Greta Lätist.
Derbyl nüüd ühte serti veel vaja, et saaks EST CH kinnitada.



Maia kirjeldus: 5 years, good enough head, prominent skull, very good neck, good topline, good front angulation, correct movement, good bite.

Ja selle näituse juures oli üks väga lahe asi see, et kõik osalejad said numbri alusel tasuta kohvi ja kringlit, vot seda pole ma varem kohanud :) Lisaks oli näitusekoht väga mõnus ja palju ruumi ümberringi.

TP - Corso Dei Amici Aurita Greta, VSP - Eaglemount Daybreaker

Peale näitust läksin Tartusse, et kokku saada ühe 3 kuuse corso tite ja tema omanikega. Kutsikas toodi juuli algul Rumeeniast ja nimeks tal Fransesca Legenda Sudului.
Ehk hakkab teda ka tulevikus mõnedel lähiriikide näitustel nägema :) 
Iseloomult paras marakratt, kes vajab palju tegelemist ja koolitamist, loodetavasti saab varsti jälle näha, kuidas ta kasvab ja areneb.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar