teisipäev, 24. september 2013

Veel üks corso

Algselt oli plaan võtta tulevaks nädalavahetuseks Lotte enda juurde, et temaga veidi trenni teha. Aga kuna Ettel pidi see nädalavahetus Lätti minema, siis ta pakkus, et äkki ma võtan kohe Lotte ja jääb siis nädalaks minu juurde. See sobis mulle väga hästi, siis saangi pikemalt trenni teha. Aga siis tekkis veel mõte, las annab siis oma corso beebi ka minu juurde hoiule seniks kuni Lätis on :) Ja nii mulle siis tuligi nädalavahetuseks kaks koera juurde, Lotte ja Viki.
Viki on Lätis sündinud corso kutsikas, kelle ema on Eaglemount kenneli järglane, seega täitsa tuttavad ja head liinid.

Kuna ta on veel alles kahe kuune, siis üsna kutsikalik aga tasapisi saab juba ka temaga trenni teha, maiuse nimel on väga valmis tegema :) Harjutasin Vikiga veidi ka näituseseisakut ja tegin iga päev veidi niisama beebi trenni ka :) Talle väga meeldib mängida ja talle väga meeldib kui teda paitada ja temaga juttu rääkida, sellesmõttes on teda kerge motiveerida.

Viki esimene näitusetrenn


Ja mõned pildid ka Vikist






Lotte puuri mahtumisega veel probleeme ei ole :)



Loodetavasti tuleb Viki mõnikord jälle minu juurde :)

2 kommentaari:

  1. Nii armas ja tubli Viki! Sul peab ikka väga raske olema teda tagasi anda :D

    VastaKustuta
  2. No vähemalt elab ta mulle lähedal ja nagunii saan tihti teda näha aga jah heameelega hoiaks teda koguaeg enda juures :)

    VastaKustuta