laupäev, 1. veebruar 2014

Kutsikad

Nädal aega olid minu juures kaks pesakonda kutsikaid, kokku oli neid 7 aga üks läks vahepeal oma koju ja järgi jäi 6.
Hommik algas kell 7.30 kui üks kutsikas hakkas lauluharjutusi tegema, teised üldiselt olid nõus veel magama aga noh mina tõusin selle peale üles. Hommikusöögi said õues, peale seda tegid välja oma hädad ära ja siis algas toas möllu aeg. Ja nii kolm korda päevas 2 tundi korraga said ringi möllata ja siis aedikusse tagasi magama. Viimane mäng lõppes kell 10 õhtul ja siis magasid ilusti terve öö.
Selle nädalaga nad muutusid ja arenesid päris palju, igal ühel oma iseloom ja olek, väga lahe oli kõike seda arengut näha.

Nüüd läksid kutsud kasvataja juurde tagasi ja minule tuli üks uus tegelane :) 3 kuune corso kutsikas "Dea", kes toodud Itaaliast.

Eile oli ta mul trennis kaasas, väga hea iseloomuga ei karda midagi ja maiusest on ka huvitatud :) Jube suur musiloom.

4 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Ta on nüüd mõnda aega minu juures aga ei ole päris minu koer :)

      Kustuta
    2. Ehh, ma olin juba täitsa kindel, et sinu oma :))..

      Kustuta
  2. Ma hetkel endale ei plaani veel kolmandat võtta :)

    VastaKustuta