kolmapäev, 13. august 2014

Olga Agapova näitusekoolitus

11.08 tegi Olga Agapova (venemaa händler) Tallinnas näitusetrenne ning mulle pakuti võimalust seal kahe koeraga osaleda, loomulikult olin kohe nõus. Endale harjutamiseks võtsin kaasa Friida, kuna temaga on, mida harjutada :) Ta kipub taganurki väga sirgeks ajama ja taguosa liiga kõrgel hoidma. Lisaks Friidale kutsusin ka Mari Liisi Monsteriga osalema.

Friidaga harjutasime kahte konkreetset asja, mida tahtsin teha, liikumisel minust veidi eespool jooksmist ning seismisel nurkade väljatoomine ja seljajoone paremaks saamine.

Sain Olga käest väga häid nippe juurde, kuigi jooksmisel olen Deaga sama süsteemi harjutanud aga lisaks sain veel ühe hea nipi, mida heameelega mõne koera peal katsetaks :)
Seisma sättimine hakkas ka väga hästi välja tulema aga põhiline on see, et koer peab ise arusaama, kuidas võiks seista, ehk et seostada seda seisa harjutust just selle õige asendiga aga selleks peab piisavalt trenni loomulikult tegema.

Mõned pildid ka meie harjutamisest.





Minu harjutamise pilt on tehtud suht lõpus, kus Friida oli juba väsinud ja kõht täis ja sel hetkel enam teda nii hästi ei saanud ette hoidma aga isegi sellises väsinud olekus oli ta väga ok, võrreldes sellega, mis ta muidu näitusel on. Mina ise pole teda kordagi näitusel näidanud aga minu jaoks oli oluline näha ja teada saada kui hästi teda võiks seisma saada :)


Jäin koolitusega väga rahule, pärast jäin veel teisi kahte koera ka vaatama ja sealt sain ka paar väga head asja, mida võiks katsetada :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar