neljapäev, 11. september 2014

Nädalavahetuse näitused

6 septembril toimus näitus Luigel, kus näitasin corsodest isast juuniorit ja emast avaklassi koera. Corsode kohtunikuks oli Wera Hübenthal Norrast.
Isane juunior oli Monster, kes sai tulemuseks SP1, SK, Jun SERT, oli tõu parim juunior ning kokkuvõttes ka tõu parim.

Emane avaklassi koer oli Yette, tema tulemuseks SP2, kohtuniku jaoks veidi liiga võimas emane. Nagu siiani minu kogemus ütleb, siis põhjamaade kohtunikud tahavad alati väiksemat corsot, liiga võimsad ja suured neile ei sobi.

Monsteriga jäime ka lõppvõistlusele (rühmavõistlusele) aga seal kohale ei valitud ning juuniorite BISile unustasime jääda :P


7 septembril toimus II ja IX rühma näitus Lauluväljakul ning seal olin kolme corsot näitamas. Corsosid hindas Denis Dudko Valgevenest.
Isastest jälle Monster, kes sai juuniorklassis SP1, SK, oli ka TPJ ning kokkuvõttes jällegi tõu parim!!!

VSP oli avaklassi emane Estellum Dior.

Emastest juunioritest oli mul näidata Viki, kes oli SP1, SK, Jun SERT, VSPJ ning kokkuvõttes parim emane 2. Viki sai kätte oma viimase vajaliku serdi, seega lähevad kinnitamisele nii EST JCH kui ka LV JCH.



Ja viimasena näitasin avaklassi emast Demit, kelle tulemus SP2, SK, SERT ning parim emane 3.
Ka Demi sai kätte oma viimase vajaliku serdi ning temale läheb kinnitamisele EST CH tiitel.

avaklassi emased

Peale corsosid läksid meie ringi suursnautserid ja järsku tuldi minu käest küsima, et kas ma olen nõus ühte musta suurnautserit ringis näitama, kuna neil oli kaks inimest ja kolm koera. Mis mul seal ikka mõelda, sest ringi pidi kohe minema ja no ikka olin nõus aitama :) Sain oma kätte avaklassi emase Stablemaster's Cara Mia "Mia", kes oli väga koostööaldis ja maius läks ka väga hästi peale. Omanik ise näitas emast veterani ning minu näidatud Mia oli parim emane 1 ja veteran parim emane 2. Teine omanik siis hoidis ringiääres kolmandat koera.
Seejärel oli TP võrdlus, kus omanik näitas kasutusklassi isast ja mina avaklassi emast, tulemuseks isasele TP ja emasele VSP. Päris huvitav kogemus oli suursnautserit näidata ja koer oli kohe valmis tegema mida vaja :)
Omanik pärast tuli veel kiitma, et tema ei ole suutnud oma koeri nii hästi ringis näidata kui mina :P




Lõppvõistlustele mina kahjuks jääda ei saanud, kuna läksid nii palju üle aja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar