kolmapäev, 17. september 2014

Seiklusterohke näitusereis Poola

Selle reisi käigus toimus nii palju ja pilte on palju, nii et kuidagi ei viitsi seda kõike kirja panema hakata aga ma üritan kusagilt alustada.
13 september toimus Varssavis rahvuslik näitus ning 14 septmebril corso erinäitus. Meil tekkis hea mõte, minna kohale juba reede hommikuks, et siis terve päeva shopata Poola outletides ja muudes poodides. Sõitma hakkasime neljapäeva õhtul kella 23 paiku. Plaan oli meil väga hea, arvestasime, et jõuame kell 13 paiku hotelli, võtame toad, jätame mõne koera sinna ja siis sõidame Lodzi aga no loomulikult ei läinud kõik nii. Hotelli jõudsime küll kell 13 ja check-in oli seal alates kella 12st aga sellegipoolest ei olnud meie tuba veel vaba, kuna seal ööbisid mingid valitsuse tegelased ja nad ei olnud veel ärganud, öeldi, et oodake pool tundi. Käisime koertega väljas jalutamas, avastasime, et meie hotell on otse ranna ääres, teisel pool oli mets aga see oli kõik aiaga piiratud ja sinna ei saanud minna. Ka naaberhotellide alad olid aiaga piiratud ja sissepääs tõkkepuuga, seega igal hotellil oli oma rand ja oma ala. Kui pool tundi läbi, läksime üles ja selgus, et tüübid ikka veel magavad meie toas ja läheb veel aega, no kusagil poolteist tundi raiskasime sellepeale kui lõpuks tuppa saime. Jõudsin ka 10 mintsa pikutada ja siis hakkasime Lodzi sõitma, mille peale kulus meil 3 tundi, kuna sel kellaajal olid ummikud. Õnneks oli see outletide pood lahti kelle 21ni ja jõudsime ikka shopata ka. Ja asju saime palju, sest kõik oli odav :) Kui poodides käidud, jõudsime söögikohta, kus saime oma esimese söögikorra sel päeval ja siis tagasi hotelli. Kuid ka tagasisõit ei läinud lihtsalt, sest meie Garmin viskas pildi taskusse, ehk jooksis kinni ja pidime siis kuidagi hakkama saama, et hotteli jõuda. Varssavisse sõita polnud probleem, sildid ilusti olemas aga kuidas sealt edasi oma hotelli jõuda (asus Varssavist veidi eemal), see oli keeruline aga õnneks on osades tanklates tasuta nett ja saime siis telefonis ära vaadata teekonna ja sellejärgi läksime. Korra suutsime ikka vales kohas kiirtee pealt maha keerata ja linnas ringi seigelda aga lõpuks saime ikka hotelli kella 2ks öösel :)
Hommikul oli äratus vara, kuna Friida hakkas niuksuma ja juhtus nii, et ukse ette tuli suur loik :) Sellepeale ma ütlesin, et kui hommik algab selliselt, siis peab meil näitusel hästi minema :P
Näitusele jõudsime kohale veidi hiljem kui plaanisime aga jõudsime oma asjad ringi äärde tassida ja ennast valmis panna. Ilm oli soe, temperatuur 28 kraadi.
Corsosid hindas Otakar Vondrous Tšehhist.
Sellel näitusel olid kirjas meil emane beebi, isane juunior ja emased juuniorid. Esimesena pidin ringi minema Monsteriga aga keda ei olnud kohal oli Monster :) Nimelt suutis gps nad täitsa ära eksitada ja kohale jõudsid näitusele alles isaste avaklassi ajaks. Seega Monsteril jäi esimesel päeval kahjuks osalemata, kuigi ma arvan, et tal oleks seal väga hästi läinud.
Nii, et tegelt läksin siis esimesena ringi Francescaga, kes oli ainuke emane beebi ja sai tulemuseks TP beebi. See oli ka tema esimene näitus.

Seejärel oli emaste juuniorite kord, esimesena näitasin Vikit, kelle tulemuseks SP1, SK, jun SERT, VSP Jun ja VSP. Poolas on mingi imelik loogika, nimelt oli Viki parim emane juunior ja oli ka VSP aga ei olnud parim emane :) Parim emane valitakse noorte, ava ja tšempionklassi koerte vahel (ehk et serdi ring nagu) ja see koer on siis parim emane aga loogiliselt kuna Viki võitis ka seda emast, siis oli ju ikka tema parim emane aga ametlikult nii ei ole :D
Kokku osales selle näitusel 20 corsot, nii et Vikil väga super tulemus :)

Peale Vikit näitasin ka teist juunior emast Friidat, kes sai VH.

Lõppvõistlustele ei jäänud, kuna tahtsime jälle poodi minna :P Õhtuks ostsime veini ja snäkki ja peale poodides käimist, lasime koertel rannas möllata. Pärast siis võtsime pikniku teki ja läksime õue veini jooma ja tähistama kogu seltskonnaga. Suht õhtul jõudsid kohale ka Janika, Ivi ja Sander ning meie seltskondlik õhtu oli väga lõbus.
Öösel magasin nagu rannas, kuna terve tuba ja voodi oli liiva täis, meil oli ju toas kolm koera ja peale rannas mängimist olid nad märjad ja liivased :) Hotellis oli veel teisigi koeri ja selle eest lisatasu ka ei pidanud maksma, nii et väga ok koht.

Järgmine hommik pidime ka vara tõusma, sest corsod jälle kell 10. Seekord oli siis corso erinäitus, kus kirjas 60 corsot, peamiselt Poola koerad, mõni lätist, saksamaalt, tšehhist vist ka ja siis paras ports eestist. Kohtunikuks oli Guido Vandoni Itaaliast.

Seekord jõudis ka Monster näitusele :P Temaga läksin esimesena ringi aga täna ta ei olnud üldse sellises meeleolus nagu tavaliselt, maiust üldse ei võtnud, seega ei saanud teda nii näidata nagu mulle meeldib aga no teda saab ilusti ka kõrvalt seisma panna. Sellise esinemise kohta saime isegi hea tulemuse, kolmas koht juuniorklassis. Esimene oli Poola koer, teine Kostja ja kolmas Monster (kokku vist 8 koera). Kohtunik väga kiitis koera.

Järgmisena näitasin emast beebit Francescat, tema täna seisis hästi aga üldse ei tahtnud liikuda. Tulemuseks kolmas koht beebi klassis (kokku 4 emast beebit). Kohtunik ütles, et kolmas koht on ainult hammaste pärast, tal veel käärhambumus. Ma küll ütlesin, et tegemist ju alles beebiga, neil ju muutubki hambumus hiljem aga no Vandoni ütles, et esimese koha saab ainult õige hambumusega koer.

Siis oli jälle järg emaste juuniorite käes. Seekord näitasin ainult Vikit ja Mari Liis läks Friidaga ringi.
Viki kohtunikule väga meeldis aga ainuke viga on see, et liiga väike.  Tulemuseks teine koht klassis (kokku 10 emast juuniori). Lisaks anti Vikile lipakas, mis ütles, et ta osaleb ka parima liikuja konkursil.
Viki kirjeldus: 1 year old, the lower limit of grouwth, good head's profile, females type, good construction, good bite and good movement.

Juunior emased

Peale kõikide emaste hindamist ja TP valikut toimusidki parima liikuja ja parima pea valik.
Ja oh üllatust, parima liikuja auhinna sai Viki :) Kohtunik tuli veel uurima, et kes koera vanemad ja kust pärit, et tal nii ilus liikumine, hea pikk samm.

Nii, et meie näitusepäev lõppes väga heade tulemustega, kaks teist kohta ja kaks kolmandat kohta oma klassides meie koertel.
Peale näitust hakkasime tagasi sõitma, vahepeal saime kaks kutsikat ka kätte, kes meiega eestisse tulid ja sain ühe Poolakaga kokku, kelle koeri väga näha tahtsin, sest tema kutsikas on Dea poolõde :)

Aga ega tagasitee ka lihtsalt ei läinud, igatahes venis see sõit pikaks ja pidime ka korra autoga teeninduses käima aga kõik oli ikkagi õnneks ok ja öeldi, et sõitke edasi :)